piątek, 17 maja 2013

Wyprawka

U nas na prawie na ostatni gwizdek :) ale chciałam być pewna na 100% ze będzie dziewczynka wiec wczoraj razem z bratem pojechaliśmy do sklepu mama i ja w gdańsku ale szok był wielki jak tam weszłam ceny kosmiczne wózki drogie jak cholera ale i tak wózków nie było takich jak chciałam wiec wózek z allegro zamówimy ale wybrałam se troszkę rzeczy dla Lenki brat też kupił troszkę w tesco w końcu będzie wujkiem :P troszkę od koleżanek ubranek i pościel fakt używane ale przecież nie ma co szaleć bo szybko wyrośnie szafa pęka ciuchów ma od groma Tato mówi ze mama tyle dla 6 nie miała co ja dla jednej lenki ale i tak kupiłam jeszcze troszkę byłam z koleżanka na spacerku i takim dziwnym trafem wpadłam na lumpex nowo otwarty i tam kupiłam normalnie cudeńka :P także wyprawka już gotowa tylko czekamy na nią:) Mino tego ze już prawie końcówka tata lenki nawet nie zadzwonił by spytać czy mam wszystko jak się czuję nawet pewnie nie wie co się urodzi ale ja się tym nie przejmuję nawet nie podam go o alimenty nawet nie dam małej jego nazwiska bo po co ?? potem jak będę chciała wyjechać nie będę mogła bo zgoda muszę mieć a on pewnie będzie robił wielkie problemy aby po złości :/ ogólnie troszkę pobolewa mnie brzuch ale wszystko jest w porządku bo byłam u ginekologa i było okej :) Najgorsze czego się boję to porodu nie wiem co mnie czeka :) koleżanki troszkę mnie nastraszyły ale chce urodzić naturalnie no chyba ze nie będę naprawdę mogła ale mam nadzieje ze tak nie będzie :P Do usłyszenia papa :*

                         CIUSZKI Z LUMPA NIE WIEDZIAŁAM ZE MAJA TAKIE SUPER RZECZY



                           



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz