środa, 22 maja 2013

To już to ??

Od godziny 12 mam skurcze co prawda co jakieś 20-25minut nie są zbyt mocne także nie panikuję nie ma co jechać do szpitala by siedzieć tam godzinami i wrócić do domu bo nie ma to sensu od godziny 15 jestem sama w domu stresuję się bo jak zacznie dziać się coś w nocy co zrobię rodzinka pojechała do Malborka na jakieś od nowiny ślubu ciotki także stres jest duży:)..Czemu nie pojechałam szczerze nie cierpię jej wiem ze to moja rodzina i nie powinnam tak pisać ale nie lubię jej gadania widzi tylko innych a jej dzieci zawszę aniołki  plotkara jakich mało ostatnio najechała na tatę ze jak on mnie pilnuję ze teraz z brzuchem latem ze 18 lat i dziecko będę miała zamiast szkoły dyskoteki jak typowa nastolatka to teraz z dzieciakiem będę siedzieć pieluchy zmieniać co ja to ona mi na te dziecko kasy dawać nie będzie u mniej mieszkać nie będę to nasze życie tak się w kur.. ze szkoda gadać Jej córka urodziła dziecko w wieku 16 lat nawet nie wiedziała kto jest ojcem jej dziecka a ona będzie mi gadać takie rzeczy!! Och :( Tata pojechał tam tylko dla tego ze będzie jego Mama czyli moja babcia bardzo chciała zobaczyć tatę ona nie jest niczemu winna jest kochana bardzo dużo nam pomogła po śmierci mamy zajmowała się nami bardzo długo pomagała tacie babcia od lipca ma się do nas wprowadzić nie radzi se jest chora i musi mieć opiekę będzie super :) bardzo ją kocham kocham to jak opowiada mi o mamie o tym jak byłam mała jest taka jak mój tata po naszemu zajebista :P Lenka będzie nosiła imię po niej babcia będzie szczęśliwa :)nie mogę się doczekać jak jutro ją zobaczę

Och brzuszek dalej boli skurczy nie mam od godziny może to jeszcze nie to chce by Lenka już wyszła chce w końcu ja tulić doczekać się nie mogę zresztą nie tylko ja bo tato od kilku dni wypytuję i co dzieje się co do porodu chce być sama boje się jak cholera nie wiem czego się spodziewać troszkę o tym czytałam ale każdy poród jest inny im bliżej tym gorzej dziś zrobiło mi się ciepło jak złapał mnie pierwszy skurcz i martwię się jeszcze o jedno ze nie będę miała mleka czemu bo nie mam nawet siary z tego co czytałam dawno powinna się pojawić teraz fotka mojego brzuszka i spadam lulu bo jestem padnięta jak mucha :) do usłyszenia papa :*

Malutki prawda??


1 komentarz:

  1. Nic się nie stresuj tylko odpoczywaj. Na pewno wszystko będzie dobrze.
    A mleko u mnie pojawiło się zaraz po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń