czwartek, 16 maja 2013

Witam :)

Mam na imię Natalia mam 18 lat i za 1mies na świat przyjdzie moja córka Lenka postanowiłam pisać blog by poznać jakieś mamy pokazywać jak rośne moja córeczka :) i ze bym mogła go pokazać kiedyś Lence córkę będę wychowywać sama ponieważ mój chłopak nie chce naszej córki kazał mi usunąć nie zgodziłam się wiec się ulotnił na początku strasznie się bałam co ja teraz zrobię czy dam se radę co ze szkoła co na to mój tata do 4 mies nikomu nie mówiłam ale ile można się ukrywać w końcu i tak by się dowiedzieli gdy powiedziałam tacie nie był zadowolony ale za akceptował to ze będzie dziadkiem ze jestem w ciąży i zostałam sama  koleżanek mówiło mi bym oddała dziecko do adopcji bo zniszczyłam se życie ale ja nie oddam córki nawet jeśli będzie mi ciężko nawet jeśli do końca życia mam być samotna matka i siedzieć w domu ciąża to nie koniec świata z dzieckiem też można robić dużo fajnych rzeczy wiem o tym ze dam se radę i się nie podam mam wspaniałego tatę który mi pomaga mam braci na których zawszę mogę liczyć Lenke będę kochała całym sercem...Do usłyszenia papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz