poniedziałek, 20 maja 2013

Upały :/

Upały jakich mało w szkole nie idzie usiedzieć jeszcze bóle głowy i brzucha wiec lekarza do końca roku dał mi zwolnienie nawet nie wychodzę na dwór dopiero po 17-18 jak jest troszkę chłodniej bo nawet na ogródku w cieniu nie da rady siedzieć dziś godzina 9 rano a już ponad 21 stopni wcześniej mi one nie przeszkadzały ale teraz jak jestem w ciąży jest koszmarnie zgaga meczy najgorzej w nocy jeszcze mała szaleje także pospać nie da się :) wiec w dzień se odsypią wczoraj pakowałam się do szpitala bo w końcu to już niedługo wolę być gotowa pokój dla małej tez gotowy tylko muszę poskładać ubranka i tp ale i tak chce by przez kilka mies spała u mnie oczywiście w własnym łóżeczku boje się ze nie będę jej słyszeć :). Postanowiłam dokupić małej troszkę rzeczy typu huśtawkę i karuzela i taki pierdołki i ciuszki bo jak się okazało nie mam od 0-3 tylko powyżej wiec musiałam kupić :) kupiłam nowe tylko do szpitala a resztę używane maleńka i tak wyrośnie a ja nie będę miała komu oddać leżaczek i karuzele dostałam od koleżanki mamy bardzo fajny ładne zadbane karuzela troszkę taka pusta ale i tak super dokupiłam to co brakowało i na razie daje se spokój jak mała zacznie wyrastać będę myśleć dalej bo na razie wszystko ma no o jednym zapomniałam wanienka tego nam brakuję:)Huśtawkę kupiłam na tablicy.pl za nie całe 160zł opłacało się bo ma jeszcze gwarancję i jest w super stanie:P no i najważniejsze to pieluchy i chusteczki do pupy :)

1 komentarz:

  1. Dasz radę. Już nie długo a upały mają podobno trochę odpuścić.
    Co do ubranek i rzeczy dla dziecka, nie ma co przesadzać, bo mała szybciutko urośnie. My nakupowaliśmy całą masę rzeczy, które później okazały się zupełnie zbędne. Ale huśtawka była strzałem w dziesiątkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń