sobota, 25 maja 2013

Moja Lenka 24.05.13 godzina 15.01:*

Och wcześniejszy post się mi przepad:( ale tato zostawił mi laptopa i mogę napisać... Moja Leneczka jest już na święcie poród był wspaniały i bardzo szybki co prawda bolesny ale wszystko działo się tak szybko ze nawet się nie przebrałam w koszulę były małę komplikacje główka wyszła a reszta nie chciała ale po chwili było już dobrze Poród trwał od przyjazdu do szpitala 20 minut na dole zrobiono mi badanie i biegiem na porodówkę ale nawet na przebranie nie było już czasu tylko położna pomogła mi ściągnąć spodnie bo z bólu nie mogłam się wyprostować ale było warto mała jest wspaniała nie do opisania z tego wszystkiego się popłakałam ale to ze szczęścia Mała miała 53cm i ważyła 3320 ...więcej napiszę jak będziemy w domku.. fotka Niuni..PS NIE MOGĘ USTAWIĆ GODZIN W POSTA :p

4 komentarze:

  1. Gratuluję córeczki!
    Jest piękna!
    Szczęściara z Ciebie, że miałaś taki lekki poród.

    Żeby ustawić datę trzeba wejść w Projekt, później w Ustawienia i następnie Język i formatowanie i tam ustawiasz strefę czasową Czas środkowoeuropejski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i Format znacznika czasu też musi być ustawiony poprawnie np 23;21.

      Usuń
    2. Dzięki :) no wiem wiem mogło być gorzej

      Usuń